Testkontroll diéta. Testkontroll diéta | Testépítek


Keress receptre vagy hozzávalóra Testkontroll: érvek és ellenérvek Világszerte sok millió ember követi a testkontroll- más néven szétválasztó diétát, amely az amerikai Harvey és Marilyn Diamond nevéhez fûzõdik.

Diétájuk lényege: az étrend zömmel gyümölcsbõl és zöldségbõl áll, a szénhidrátokat pedig külön kell választani a fehérjéktõl.

Fogyókúra helyett TESTKONTROLL

A testkontroll lényege A módszer szerint délelõtt csak gyümölcsöt vagy gyümölcslevet szabad fogyasztani, ebédre gyümölcsöt, salátát, zöldséget, vacsorára zöldséggel együtt valamilyen keményítõtartalmú vagy állati eredetû élelmiszert, vacsora után legalább 3 órával ismét gyümölcsöt.

Tészta, kenyér, gabona és magvak megengedhetõek ebédre vagy vacsorára, tejtermékek ­- kivéve a vaj - nem fogyaszthatóak.

Hús pedig csak mértékkel! Délig csak gyümölcsöt?

Mínusz két kiló négy hét alatt! – Tartós fogyás megreformált Testkontroll-diétával

A fehérje és a szénhidrát szétválasztása A módszer egyik alapja az az elv, regenor tabletta ár a szervezet elkülönült idõszakaszokban mûködik. Eszerint a szervezet - táplálékot felvevõ idõszaka: óra - a beépülési idõszak: óra - a kiválasztás idõszaka: óra közé esik.

Egyik sarkalatos pont: szükségünk van-e tejre? Elméletük másik alappillére az ételek szétválasztásának elve. Eszerint magas szénhidráttartalmú növényi, illetve magas fehérjetartalmú állati táplálék nem fogyasztható egyszerre, mert az így együtt fogyasztott táplálékok pl. Tartózkodjunk testkontroll diéta tejtõl Az elválasztó diéta kidolgozói határozottan ellenzik a tej és tejtermékek fogyasztását.

Testkontroll diétás étrend

A tejet, tejtermékeket nem tartják jó kalciumforrásnak, mondván, hogy az ember csak növényi eredetû kalciumot képes hasznosítani. Ellenérvek A módszer kritizálói szerint azonban egyik elgondolás sem helytálló.

testkontroll diéta

A felszívódási és anyagcsere-folyamatok alatti energiafelhasználás az energiaszükséglet kb. A második állítással szemben pedig azt testkontroll diéta fel, hogy ha az élelmiszerek olyan nagy hányada volna emészthetetlen, mint ahogy a szerzõk állítják, a hagyományos étrend nem súlynövekedéshez vezetne, hanem fogyáshoz.

testkontroll diéta

A növényi és állati élelmiszerek elkülönített fogyasztása pedig kifejezetten hátrányosan érinti a tápanyagok felszívódását. Sok zöldséget ajánl a testkontroll Az ellentábor szerint a tej mellõzése sem helyes, hiszen a friss gyümölcsök jelentéktelen kalciumforrások kivéve a banántés a zöldségek közül is csak néhány tartalmaz nagyobb mennyiséget.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Szerintük a testkontroll-diéta alkalmazásával a fehérje- és kalciumbevitel nem kielégítõ, és egyes vitaminok D, B1, B2, B12 is a kívánatosnál kisebb mennyiségben jutnak a szervezetbe. Noelke megújított testkontroll módszere Az idõk során azonban a klasszikus testkontroll-diéta is átalakult. Martin Noelke német orvos módosította, egyúttal egyszerûsítette az amerikai módszert, könnyen követhetõ szabályokat állított fel.

testkontroll diéta

Rájött arra is, mi a diéta eredményességének magyarázata: Dr. Noelke szerint a szétválasztó diéta hatására jelentõs mértékben csökken a vér inzulinszintje. Ez pedig azért fontos, mert az inzulin testkontroll diéta zsírszövetek képzõdéséért és gyarapodásáért is felelõssé tehetõ.

Noelke alapszabályai - Ha táplálkozunk, a fehérjében, illetve szénhidrátban gazdag táplálékokat nem szabad egyszerre fogyasztani.

  1. Testkontroll diéta Egy újabb butaság, amiből természetesen könyvet írtak, nehogy már éhen haljon szegény Harvey és Marilyn Diamond, vagyis az elmélet kiötlői.
  2. Choco lite hol kapható
  3. Téné fogyás
  4. Tweet Nincs nagyobb boldogság, mint a szülés utáni napok, hónapok, amikor végre jól meggyömöszölhetjük a gyönyörű, dagi, hurkás gyerekünket.
  5. Hogyan fogyjak le 15 kg
  6. Regenor fogyi csomag
  7. Vita crystal zöld kávé kapszula vélemények
  8. Az ételtársítás módszere Az egészség az egészséges életmód eredménye, nem vásárolható meg tablettákban.

Ezeket semleges hatású alacsony fehérje- ill. Ilyenkor nem szabad burgonyát, tésztát, kenyeret vagy rizst enni!

Testkontroll diéta

A sok inzulin hatására néhány óra múlva jelentõsen csökken a vér cukortartalma, aminek éhség lesz a következménye. Ezek rosttartalma csökkenti az inzulintermelést és meghosszabbítja a jóllakottság érzetét.

Szénhidrátok: kenyér, gabona, rizs, tésztafélék, burgonya Semleges élelmiszerek: zöldségek, saláta, nyers ételek, tejtermékek, zsiradékok, olajos magvak Fehérjék: hús, hal, tojás A Rostocki Egyetem kutatói tudományos vizsgálatokkal is igazolták, hogy dr. Noelke szétválasztó diétája hatására javul a zsírégetés és csökken a zsírok beépülése a zsírszövetekbe, ami hosszú távon fogyást és az ideális testsúly megtartását biztosítja.

A teljes kiőrlésű lisztből készült kenyér mindenképpen több rostot tartalmaz Ezek is érdekelhetnek.