Sikeres diéta 6 lépésben. Mennyi akaraterő kell a fogyókúrához?


  • 5 lépés, ami mindenkinél működik: a fogyás elkerülhetetlen velük - Fogyókúra | Femina
  • Fogyókúra kezdőknek 6 lépésben - Tudatos Életvitel

Keress receptre vagy hozzávalóra Így lesz sikeres diétád: tartós fogyás 7 egyszerű lépésben Szeretnél egészségesebb, karcsúbb, boldogabb és kiegyensúlyozottabb lenni?

Fogadd meg táplálkozási szakértőnk, Somogyi-Kovács Anita tanácsait, és reformáld meg a hétköznapjaidat!

sikeres diéta 6 lépésben feherje gazdag etrend

Gyakran vagy kimerült és fáradt? Már az első emeletnél lihegsz felfelé a lépcsőn?

Ezek is érdekelhetnek

Nem bírsz a gyerek sikeres diéta 6 lépésben futni? Este feszülten alszol el?

sikeres diéta 6 lépésben étvágycsökkentő gyakori kérdések

Akkor itt az idő, hogy változtass az életmódodon! Nem máról holnapra, hanem egy hónap alatt, fokozatosan, így a szervezeted is tud majd alkalmazkodni!

  • Sikeres fogyókúra 7 lépésben – Mit tanácsol a dietetikus? | Diéta és Fitnesz
  • Sikeres diéta 7 lépésben - Dr. Farkas Kitti tanácsai - Alakorvoslás Blog

Jelentkezz be a háziorvosodhoz, és kérj úgynevezett nagy rutin-laborvizsgálatot, méresd meg a vérnyomásod, a magasságod és a testsúlyod!

Ezek után lehet eldönteni, hogy a súlyod és egészséged rendben van-e. Akkor se ijedj meg, ha esetleg rejtett betegség derül ki: jobb későn, mint túl későn, az orvosod pedig segít majd a gyógyulásban.

2. Fogyassz kevesebb zsíros ételt

Különösen fontos a D-vitamin mérése, mert a D-vitamin megfelelő pótlása segítheti a reális testtömeg csökkenést, de mérés nélkül nem érdemes szedni, mert akár felesleges is sikeres diéta 6 lépésben. Érdemes igénybe venni személyes dietetikai szaktanácsadást is, hogy a táplálkozásod is egyénre szabottan tedd egészségesebbé.

  1. Sikeres diéta 6 lépésben - Női Portál
  2. Haspuffadás diétája
  3. A sikeres fogyókúra 10 lépése
  4. Farkas Kitti Nem csodaszerre, vadonatúj módszerre, vagy valami most feltárt titokra van szükség ahhoz, hogy leadjuk a felesleget.
  5. Így lesz sikeres diétád: tartós fogyás 7 egyszerű lépésben | somogyvarivitezkennel.hu
  6. Bizony előfordul, hogy néhány hétig, hónapig nem figyel oda a táplálkozására, esetleg elmarad a rendszeres testmozgás, és egyszer csak azt látja a mérlegen, hogy a testsúlya bizony megugrott néhány kilóval… Ilyenkor érdemes megreformálni az életmódját, hiszen már kis módosításokkal is szép eredményt érhet el.
  7. A következő életmódbeli lépéseket egymással párhuzamosan kell végezni és a sikeres fogyás garantált.

Emellett kérj segítséget gyógytornásztól, edzőtől, hogy újból elkezdhess sportolni, hiszen fitten jobban bírod majd a változtatásokat is. A testtömeged te is ellenőrizheted a BMI, azaz a testtömegindex irányadó adataival.

Ezt úgy számolhatod ki, ha a kilóban mért testtömeged elosztod a méterben mért magasságod négyzetével.

sikeres diéta 6 lépésben mi a diéta történelem

Ha a BMI-d: — 18 alatt van, akkor kórosan sovány vagy, — 18—25 közé esik, akkor normál testsúlyú, — 25,1—30 közé esik, akkor túlsúlyos, — 30,1—40 közé esik, akkor elhízott a WHO már a betegségek közé sorolja! A fokozatosság elvét betartva és az alábbi tanácsokat követve energikusabbá, kiegyensúlyozottabbá, türelmesebbé válhatsz! Ha csökkentened kell a súlyod, fel kell mérni, hogy mi a reális — betartható — testsúlycsökkentés gyors fogya számodra.

Nagyon fontos a fokozatos fogyás!

2. Ha kell egy csapat…

A rendszeresség kialakítása érdekében készíts étlapot legalább nappal előre, és csak ahhoz vásárolj! A bevásárlólista segítségével csökken a kísértés. A reggelit ne hagyd ki — válassz tartalmas, egészséges fogásokat!

Szakíts időt a sportra is! A választék elég nagy: ha kisebb gyerekkel vagy otthon, akkor szerezz be egy jó edzésprogramot DVD-n, vagy ha már nagyobbak a gyerekeid, viheted őket magaddal a fitneszterembe, de akár kocoghattok is együtt természetesen csak jó futócipőben! Ha úgy érzed, hogy összecsaptak a fejed felett a hullámok, igyál egy nagy pohár vizet, mosd meg az arcod vagy vegyél egy zuhanyt, és szép lassan szopogass el kocka finom csokoládét!

1. Fogalmazza meg a célt!

Az első eredmények nagyjából 1 hónap után jelentkeznek. Addig figyelj önmagadra, hogy mire hogyan jelez a szervezeted! Az a fontos, hogy bízz magadban.