Fogyás combról és hasról. Célzott zsírégetés hasról, combról, stb. – mégis létezik?


Hogyan fogyjak le hasról és combról? Ha jól tudom, hogy a testtömegindex alapján már nem számítok túlsúlyosnak, de mégis nagy a hasam és a combom is.

Fogyás combról

Tavaly kezdtem a 9. Általános iskolában egyáltalán nem voltak rendes tesi órák, aki akart az tesizők aki nem az nem én sajnos a nem tesizők közé tatoztam ezért elhíztam. Most nyáron elkezdtem futni, igaz nehezen vettem rá magam nem is mindig futottam.

De augusztusba újra elkezdtem futni és már 4 km tudok lefutni 23 perc alatt. Ezt majd később szeretném növelni is.

A hasam viszont szerintem elég nagy, mert az átmérője kb. A combom átmérője kb 54 cm.

Célzott zsírégetés hasról, combról, stb. – mégis létezik?

Sajnos ezen sok háj van. Néha emelgetek súlyt is de azt nagyon ritkán. Reggelente szoktam futni, de ha elkezdődik az iskola akkor este fogok.

fogyás combról és hasról

Vitaminokat szedhetek-e vagy a fogyás miatt ne szedjek? Az étkezésemre nagyon nem tudok odafigyelni, amit anyukám főz azt eszem. Suliba általában szendvicset szoktam vinni vagy pékárut.

  • Napi 1400 kalóriás étrend
  • Sd fogyókúra
  • Mimi Fitness: Hogyan tudnék hasról / belső combról / felkarról / stb. fogyni?
  • Fogyás combról - tudd meg az igazságot

Összefoglalva ara lennék kíváncsi, hogy hogyan fogyjak le hasról és combról. ÉS mit ehetek és mit hanyagoljak. Várom válaszát.

Hogyan fogyjak le hasról és combról?

Szakértőnk válasza a Hogyan fogyjak le hasról és combról? Az elkezdett életmódváltást kellene folytatnod, szerintem jó úton haladsz. Lokális fogyás nem létezik, tehát nem csak hasról és combról fogsz fogyni, hanem mindenhonnan.

fogyás combról és hasról

A futás nagyon hatékonyan formálja a vádlit és a combokat is. A megkezdett fogyással párhuzamosan a derékbőséged is csökkeni fog, de erre pluszban is rásegíthetsz hasizomerősítő gyakorlatokkal pl. A táplálkozásra is próbálj figyelni.

fogyás combról és hasról

Ha nem te befolyásolod az étrendedet, akkor legalább arra érdemes figyelmet fordítani, hogy az elfogyasztott mennyiség ne legyen túlságosan sok. A finomított szénhidrátokat próbáld teljesen kihagyni az étrendedből. Ezekre gondolok: cukor, fehér liszt és az abból készült ételek péksütemények, tésztafélék.

Fogyni szeretnél a combodról?

A burgonya és a rizs szintén olyan alapanyagok, amiket nem túl gyakran és kisebb mennyiségben lenne szabad fogyasztanod inkább pl. Ezek helyett válassz zöldségféléket, salátákat tehát húsok mellé köretként vagy csak úgy önmagukban. Egyél teljes kiőrlésű lisztből készült termékeket, személyre szabott étrend házhozszállítás fogyás combról és hasról sem kell fogyás combról és hasról mennyiségre gondolni.

A gyümölcs-és zöldségfélék szinte korlátozás nélkül fogyaszthatók, de a magasabb cukortartalmúakra szilva, szőlő, banán figyelj oda. Húsok közül az alacsonyabb zsírtartalmúakat edd szárnyasok és azt is vedd figyelembe, hogy a felvágottak jelentős része rengeteg zsírt és így energiát tartalmaz.

Hogyan fogyjak le gyorsan combról. Miért csak mítosz a combról fogyás?

A tejtermékek közül érdemes az alacsonyabb zsírtartalmúakat választani tejföl, sajtvaj helyett természetesen light margarint. A bolti kakaót el kell felejteni, sajnos a készen kapható gyümölcsjoghurtokkal és a Túró Rudival együtt.

Otthon is készíthetsz natúr joghurtból, friss gyümölcsből édesítőszerrel finom, egészséges és alacsony kalóriatartalmú turmixokat. Ezek akár reggelire vagy vacsorára is elegendőek lehetnek. Szintén most van a főzelékfélék szezonja, úgyhogy ne hagyd ki.

fogyás combról és hasról

A cukrozatlan müzlit is beiktathatod az étrendedbe. Igyál sokat akár napi 2. Lefekvés előtt órával már ne egyél. Látható eredményre néhány hét után már lehet számítani.